negerai ten kazkas, turit traukt iskart gerai "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:mvnjho$rep$1@trimpas.omnitel.net... > vakuumas tvarkoj? > > "bigT" wrote in message news:mvnj7a$r7i$1@trimpas.omnitel.net... > > Pas mane E83 3.0D 150kw automatas. Ir nesuprantu as jo traukos. > Pradedant vaziuot tupas visiskai. Iki 2500rpm reik sukt kad > trauktu. Ir tik nuo ~3000rpm sauna kaip i subine kas ispirtu. Tuo > tarpu vaziuojant apie 80kmh prie ~1800rpm ir spustelejus bizki > tapke jis normaliai traukia. Noras yra isbandyt pas kazka > analogiska kibira kaip vazuoja, gal as cia tik ieskau slieku ten > kur ju ner. > > > "dpi" <a@a.lt> Wrote in message: >> M47t2 120kw >> Prie kiek apsuku turetu pasijausti turbinos "suolis"? >> Pas mane nuo mazu apsuku traukia silpnokai iki 1900-2000, tada juntamas >> galios suolis iki ~2500 ir toliau vel tolygus galios kilimas. >> Mano pirmas dyzelis, tai supratimo dar ne daug. Pirma isvada buvo, kad >> isgirtas dyzeliu sukimo momentas yra mitas. Daug kas guode, kad taip jau >> su >> BMW yra - be 2k RPM netraukia. Va WV, Volvo, ..., kitas reikalas. >> Bet kiek apsisvieciau uzsienio forumuose, pvz yra besiskundzianciu, kad >> sugedo ir nebetraukia prie mazu apsuku, tik nuo 2-3k. Ir randa gedimus, >> pataiso. Vel traukia nuo 1.5-1.6k tolygiai. >> Diagnostinau ir pats, ir i diagnostiku servisa veziau: klaidu nera, visi >> parametrai gan geri. Slegis staigiai kyla tik nuo ~2k. >> Pradzioj servisas sake, kad truksta to slegio, dabar, kad cia matyt >> norma, >> be reikalo ieskau. Parekomendavo, nuvariau pas chipuotoja, pravaziavo, >> sako >> na kaip ir normaliai, be 2k turbos nelabai pucia. >> As pasimetes :) Ar tikrai sie varikliai neturi traukti be 2-2.5k? Ar >> dauguma sugede, ir jau tikima kad neturi traukti? >> >> >> ------- >> 328i >> 320d >> >> > > > -- > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/