nu tai žiū dar truputį truputį pasistengt ir būtų 10 kas jau nelabai toli deklaruotų :). Gal dar benzas 95 o ne 98, gal dar spirituko ne 5% o daugiau nu viskas susideda ir turim ką turim. Irgi keliais neatsargiais gazo paspaudimais tas vidurkis labai greitai pisasi į blogąją pusę, o nežinau kaip jums, bet man visą laiką tik ramiai važiuot tai bibi nesigauna :) bet šiaip net tie 11 yra labai neblogai ir visokiem M54 tikrai tokios sąnaudos nesišviečia. On 2/15/2016 3:49 PM, Arnas wrote: > autoweekas sanaudas nurasho ish gamintoju deklaruojamu. 328Xi automatui > deklaruoja mieste 8.7 bet tai yra nesamone i tiek tilpt neimanoma, > gaunasi mieste ~11 ant eco pro rezimo (1:1 tas pats N20 motoras tik kita > programa). spritmonitor - realios zmoniu sanaudos bet reikia atkreipt > demesi kad ten daznai buna vidurkis su nemazai uzmiescio. > > "Dainiushas" wrote in message news:n9skcf$77j$1@trimpas.omnitel.net... > > http://www.autoweek.nl/auto/83722/bmw-320i > > kas juokingiausia, kaip matyt, autoweek'o gautos "realios" sanaudos > praktiškai atitinka deklaruotas. > > ai, Škoda 1.8tsi su panašiais kilowatais irgi į panašiai "telpa" > > On 2/15/2016 3:35 PM, Arnas wrote: >> kuris cia 320i valgo 7 litrus mieste? >> >> "Dainiushas" wrote in message news:n9sjlq$6sc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ai nu jo, M60B30 buvo state of the art. ypač simake su mechanika :D >> >> Man tai vat įdomu, stovėtų 2vnt 320i, vienas 6cil kitas 4cil, vienas >> 120kW kitas 135kW nu ir su kuro sąnaudom mieste atitinkamai 13 ir 7 - >> kurį Padugnė rinktųsi? :) >> >> On 2/15/2016 2:26 PM, Arnas wrote: >>> sheip jau pagalvojus VAG'as net gudzhiais 1995-tais piso bmw y subine su >>> savo 1.8T pasratais ir a4 vs krekzde 320i. 1.8T pasratas vazhiavo >>> lengvai ir smagiai prie bet kokiu apsuku, o krekzde su tokiu pat svoriu >>> ir ag atrode kad su 1.6 motoru ir jei norejai ikarusa aplenkt reikejo >>> iskacegarint iki 5000rpm. Aj jo baube kaip 6 cylindrai nes ir buvo 6, >>> turbut cool, ne? bet uzh baubima reikejo susimoket, kokiais +2 ltr benzo >>> mieste nu ir kiti eksploataciniai dalykeliai. nu praejo laikas ir bmw >>> atejo i prota. ir nebegamina tokiu nesamoniu kaip 3.0 V8 ar 2.0 L6. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:n9sarn$1hn$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> + >>> >>> >>> On 2016.02.15 11:10, As wrote: >>>> Bet tai kai nesamonigos snekos. >>>> Kam tas shudas I6 2l reikalingas? >>>> Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er >>>> varoma priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo >>>> ir t.t. Visai tas negroja. >>>> Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia? >>>> Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i >>>> visokius gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t. >>>> Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t >>>> Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko >>>> 320i e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba >>>> uzsimineti? Ir >>>> gamybos islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui >>>> nusispajuti ir visiskai to nereikia. >>>> >>>> Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors >>>> paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje. >>>> >>>> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message >>>> news:n9r0tu$jhf$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> On Mon, 15 Feb 2016 00:33:30 +0200, Dainiushas wrote: >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >