Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-15 15:57:27
nu tai žiū dar truputį truputį pasistengt ir būtų 10 kas jau nelabai 
toli deklaruotų :). Gal dar benzas 95 o ne 98, gal dar spirituko ne 5% o 
daugiau nu viskas susideda ir turim ką turim. Irgi keliais neatsargiais 
gazo paspaudimais tas vidurkis labai greitai pisasi į blogąją pusę, o 
nežinau kaip jums, bet man visą laiką tik ramiai važiuot tai bibi 
nesigauna :)
bet šiaip net tie 11 yra labai neblogai ir visokiem M54 tikrai tokios 
sąnaudos nesišviečia.

On 2/15/2016 3:49 PM, Arnas wrote:
> autoweekas sanaudas nurasho ish gamintoju deklaruojamu. 328Xi automatui
> deklaruoja mieste 8.7 bet tai yra nesamone i tiek tilpt neimanoma,
> gaunasi mieste ~11 ant eco pro rezimo (1:1 tas pats N20 motoras tik kita
> programa). spritmonitor - realios zmoniu sanaudos bet reikia atkreipt
> demesi kad ten daznai buna vidurkis su nemazai uzmiescio.
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:n9skcf$77j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> http://www.autoweek.nl/auto/83722/bmw-320i
>
> kas juokingiausia, kaip matyt, autoweek'o gautos "realios" sanaudos
> praktiškai atitinka deklaruotas.
>
> ai, Škoda 1.8tsi su panašiais kilowatais irgi į panašiai "telpa"
>
> On 2/15/2016 3:35 PM, Arnas wrote:
>> kuris cia 320i valgo 7 litrus mieste?
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:n9sjlq$6sc$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> ai nu jo, M60B30 buvo state of the art. ypač simake su mechanika :D
>>
>> Man tai vat įdomu, stovėtų 2vnt 320i, vienas 6cil kitas 4cil, vienas
>> 120kW kitas 135kW nu ir su kuro sąnaudom mieste atitinkamai 13 ir 7 -
>> kurį Padugnė rinktųsi? :)
>>
>> On 2/15/2016 2:26 PM, Arnas wrote:
>>> sheip jau pagalvojus VAG'as net gudzhiais 1995-tais piso bmw y subine su
>>> savo 1.8T pasratais ir a4 vs krekzde 320i. 1.8T pasratas vazhiavo
>>> lengvai ir smagiai prie bet kokiu apsuku, o krekzde su tokiu pat svoriu
>>> ir ag atrode kad su 1.6 motoru ir jei norejai ikarusa aplenkt reikejo
>>> iskacegarint iki 5000rpm. Aj jo baube kaip 6 cylindrai nes ir buvo 6,
>>> turbut cool, ne? bet uzh baubima reikejo susimoket, kokiais +2 ltr benzo
>>> mieste nu ir kiti eksploataciniai dalykeliai. nu praejo laikas ir bmw
>>> atejo i prota. ir nebegamina tokiu nesamoniu kaip 3.0 V8 ar 2.0 L6.
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:n9sarn$1hn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> +
>>>
>>>
>>> On 2016.02.15 11:10, As wrote:
>>>> Bet tai kai nesamonigos snekos.
>>>> Kam tas shudas I6 2l reikalingas?
>>>> Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er
>>>> varoma priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo
>>>> ir t.t. Visai tas negroja.
>>>> Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia?
>>>> Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i
>>>> visokius gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t.
>>>> Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t
>>>> Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko
>>>> 320i e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba
>>>> uzsimineti? Ir
>>>> gamybos islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui
>>>> nusispajuti ir visiskai to nereikia.
>>>>
>>>> Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors
>>>> paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje.
>>>>
>>>> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
>>>> news:n9r0tu$jhf$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On Mon, 15 Feb 2016 00:33:30 +0200, Dainiushas wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>