Tema: Re: ups.....
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-03-06 21:08:23
vibruoja smegenys nuo zinojimo, o paskui persimeta ir zemiau

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:nbheq0$3sr$1@trimpas.omnitel.net...
> tai jei y 7er pirma karta istorijoj dedamas 4cyl benzas turbut ten nera 
> labai tragedija ir nevibruoja salonas kaip vibratorius ne?
>
> "Invertuota panda"  wrote in message 
> news:nbf3id$fnp$8@trimpas.omnitel.net...
>
> On Mon, 29 Feb 2016 09:20:15 +0200, Arnas wrote:
>
>> ash neneigiu kad sheshiukes yra geriau, tai savaime suprantama, bet
>> visgi koncepcija, kad cilindre turet apie puse litro yra optimalu,
>> manau, yra teisinga.  Beje apsviesk mane pro kuria vieta L6 2.0 be
>> turbos turetu traukti geriau uzh L4 2.0 be turbos (arba kol ji tarkim
>
> Aiskinant "ant pirstu": nes L6 naturaliai geriau isbalansuotas ir vietoj
> 4 smugiu didele kuvalda kala 6 mazesniais plaktukais. Tuo paciu ir kelia
> mazesnes vibracijas. Traxtorininkiams ir sportininkams zinoma px, o man
> ne.
>
> Kas del "optimalumo" tai dafiga visko siuolaikiniame automobilyje yra
> todel, kad patinka, o ne todel, kad optimalu.
> Pvz siuolaikiniai zemo profilio volai realiai yra totaliai neoptimalus,
> tiek koNforto tiek benzo sanaudu tiek dinamikos poziuriu. Ale tauta
> montuojasi ir vazineja ir visiems px tos sanaudos ir dinamika.
>
> Jei jau ziuret optimalumo, tai bnv apskritai reiktu nustot gamint
> iprastus variklius ir pereiti prie priuso konTSepto.
>
> -- 
> kthxbai.