On Thu, 25 Feb 2016 11:53:09 +0200, Arnas wrote: > ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi > nei DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato > b5 kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik Na tai naturalu kad kontoros ne tuo pat metu vystosi. VAG'as parode is kur grybai dygsta, bnv pasikase subine ir padare dvigubus vanosus. Ir problema issisprende, atsirado torkas ant zemu ir ant aukstu. Zinoma tik tada kai minetas vanosas apskritai nesugedes, kas nutinka po ~50tkm ridos :) http://www.golf4.de/images/imported/2012/09/38.gif http://www.e39-forum.de/attachments/2987.jpg Turint omeny, kad pas turba yra lagas, o pas atmosfernika ne, pas dualvanosini m54 nematau kazkokio radikalaus skirtumo. Pas m52 tai jo, momentas buvo nesuper. Ce ne pirmas kartas. Pvz toks pat fintas buvo su A100 kebulu. Savo atsiradimo laikais (~1983) ji atsinese tokius dalykus kaip cinkuotas kebulas, rekordiskai mazas Cx beigi tokie kosTminiai dalykai kaip iklijuoti langai. Bnv anais laikais tai net nesisapnavo ir panasiu metu atsirades e28 siuo poziuriu buvo iskasena. Arba pvz aliktronika: pas ta pati tavo minima pascata beigi netgi golpa4 atsirado skydeliai su prabangiais LCD ekranais. BNV kazka tokio troikese pagimde tik E90. -- kthxbai.