Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-15 00:09:15
On Sun, 14 Feb 2016 20:30:35 +0200, Dainiushas wrote:

> aš tik noriu pasakyt, kad straight six privalumai liko tik subjektyvūs
> ir už tai nelabai kas nori mokėt baPkes.

Kodel gi nenori? Nemazai kas noretu jei tos baPkes butu protingos. Kaip
kad buvo anksciau.
O dabar pvz pas tokie troike variantu nebelieka, arba top of the line
arba levas keturkausis. Kas savo ruoztu kelia klausima nx tas bnv
apskritai, juk su keturkausiais yra ir audi ir mersu ir netgi pascatu :)

> o tai kas jiems belieka, kai trendai nuėjo ant turbo? Kai net reno gavno
> turi keturkaušį su 200kW? Ir kai patys turi dvilitrį su panašiai? Gamint
> atmosferiką dvilitrį su šešiais cilindrais, 0.6 galios ir 1.5x kuro
> sąnaudomis? Įsivaizduoji ką murzilkos apie tokį parašytų?

Priklauso nuo murzilkos. Kita galbut netgi pagirtu, tipo "varinkelis
pirmoji grietinele" jei pazodziui versti is vokieciu.

Del kuro sanaudu, tai gaunasi labai juokingas dalykas: cycle beatingo
sporte mineti keturkausiai zinoma turi privalumu. Bet realiai tai fig jie
ten gaunasi ekonomiskesni.

> O jai M760 duot Alpinai? :)

Tai butu kas? Manai tipo dar labiau uzbombintu? Kur gi ne. Ir vieno ir
kito varinkelio reikalai sprendziami miunchene o ne tam alpinos kaime.

--
kthxbai.