gal tiesiog daugiau forged komponentu naudoja? bet jei tau tai zvaigzdziu metalas gali ir taip vadinti. "Signalizacija" wrote in message news:na28ff$2c6$1@trimpas.omnitel.net... Tai taip Ta varikli seto kalvėse iš žvaigždžių metalo kala. On 2016.02.17 10:35, Arnas wrote: > o gal papasakok tas pasakas apie temperaturinius rezimus ir nepatikimuma > AMG konstuktoriam kurie padare A45 su 2.0ltr 381ag/475Nm? ar tu > nuosirdziai manai kad tavo 3.0 dyzeline kiaule geriau atlaikytu > lenktyniu rezima trasoj nei tas kaip ten sakai - "forsuotas" A45 AMG? ;) > nemanai kad jei jau daroma daugiau ag/nm ish litro tai gal ir atitinkami > komponentai naudojami siek tiek kitokie nei pas ziguli 1.3? > > "svyt" wrote in message news:n9vpar$1be$1@trimpas.omnitel.net... > > As ne apie galinguma, as apie konforta, tyla, maza vibracija. Ir > didelis galingumas is litro nera labai didelis pliusas, nes tai > labiau "forsuotas" kaprizingas variklis, kur kas maziau atsparus > perkrovoms, blogiem temperaturos rezimams, or paprasta mazesnio > elastingumo. Aisku, konstruktoriai dirba kad siuos minusus > sumazint, nes elementariai sukelt galinguma yra nesunku, bet > kuris autosportini kas zino kaip, negali but kad gamintojai > nezino :) > >