2 siurbliai iki to filtro po kapotu, jie man beda e34, 36 or sitoj, visose keiciau, ir kas nemaloniausia, kad sustoja kaip kirviu nukirtus netikeciausiu momentu. -- svyt /e39 "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message: > kur praleidzia? filtra po kapotu matei? > > "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message > news:nau65b$dmo$1@trimpas.omnitel.net... >> Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant >> temperaturai yra labai negerai. >> >> >> -- >> >> svyt /e39 >> >> >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >>> filtras yra. kadanors atrasi ;) >>> >>> "svyt" wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad >>> bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks >>> ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro >>> padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei >>> pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai >>> buvo rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu >>> kuro. >>> >>> >>> -- >>> >>> svyt /e39 >>> >>> >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >>>> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo >>>> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai >>>> toliau. >>>> >>>> "svyt" wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau >>>> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu >>>> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo >>>> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja >>>> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties >>>> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc >>>> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos. >>>> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes, >>>> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant >>>> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip >>>> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to >>>> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su >>>> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai >>>> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu >>>> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;) >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> svyt /e39 >>>> >>>> >>>> >>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >>>>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek >>>>> reikia >>>>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu. >>>>> >>>>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote: >>>>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel >>>>>> susieis i darbo tolyguma? >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> ----Android NewsGroup Reader---- >>> http://usenet.sinaapp.com/ >>> >> >> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/