Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 18:35:57
2 siurbliai iki to filtro po kapotu, jie man beda e34, 36 or
 sitoj, visose keiciau, ir kas nemaloniausia, kad sustoja kaip
 kirviu nukirtus netikeciausiu momentu.


-- 

svyt /e39



"Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message:
> kur praleidzia? filtra po kapotu matei?
> 
> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message 
> news:nau65b$dmo$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant
>> temperaturai yra labai negerai.
>>
>>
>> -- 
>>
>> svyt /e39
>>
>>
>>
>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>>> filtras yra. kadanors atrasi ;)
>>>
>>> "svyt"  wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad
>>> bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks
>>> ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro
>>> padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei
>>> pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai
>>> buvo  rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu
>>> kuro.
>>>
>>>
>>> -- 
>>>
>>> svyt /e39
>>>
>>>
>>>
>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>>>> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo
>>>> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai
>>>> toliau.
>>>>
>>>> "svyt"  wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
>>>> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
>>>> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
>>>> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
>>>> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
>>>> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
>>>> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
>>>> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
>>>> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
>>>> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
>>>> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
>>>> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
>>>> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
>>>> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
>>>> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>>
>>>> svyt /e39
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
>>>>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek 
>>>>> reikia
>>>>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu.
>>>>>
>>>>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote:
>>>>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel
>>>>>>   susieis i darbo tolyguma?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>> http://usenet.sinaapp.com/
>>>
>>
>>
>> ----Android NewsGroup Reader----
>> http://usenet.sinaapp.com/ 
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/