Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-15 01:00:14
On Mon, 15 Feb 2016 00:33:30 +0200, Dainiushas wrote:

> tai mersai kažkada irgi  buvo su straight six :)

C-klases su tokiais nepamenu. O kitiems tipo e tokie netgi visai tiktu
prie veido.

> bet tai aš vis tiek nesuprantu. Anot tavęs BNW turėtų gamint I6 su 120kW
> šalia I4 su 180kW? Tikrai normaliai atrodytų? :)

Kodel butinai su 120kW? Kodel ne su 200 ar 250 o topinius su >300 jei
technologijos tiek pazenge?

> tai man irgi patiktų jei būtų gaminami I6. Bet tai argi BNW ant tos mano
> nuomonės ne px? :)

O tau ne px kad bnv px? Man pvz px. Jie gamina ka nori, o as neskubu
galvot apie upgreida, t.y. duot jiem baPkiu. Visiems gerai.

> F30 320i jaučiu ramiai telpa į vidutinius 7/100. Į kiek tavo?

Aha, kad tik netilptu.

Tik lyginti reikia ne su maniske, o su 6-kausu F30. Nes esminiai
taupantys kura reikalai su kausu kiekiu nesusije.

--
kthxbai.