On Mon, 15 Feb 2016 00:33:30 +0200, Dainiushas wrote: >> O dabar pvz pas tokie troike variantu nebelieka, arba top of the line >> arba levas keturkausis. Kas savo ruoztu kelia klausima nx tas bnv >> apskritai, juk su keturkausiais yra ir audi ir mersu ir netgi pascatu >> :) >> > tai mersai kažkada irgi buvo su straight six :) C-klases su tokiais nepamenu. O kitiems tipo e tokie netgi visai tiktu prie veido. > bet tai aš vis tiek nesuprantu. Anot tavęs BNW turėtų gamint I6 su 120kW > šalia I4 su 180kW? Tikrai normaliai atrodytų? :) Kodel butinai su 120kW? Kodel ne su 200 ar 250 o topinius su >300 jei technologijos tiek pazenge? >> Priklauso nuo murzilkos. Kita galbut netgi pagirtu, tipo "varinkelis >> pirmoji grietinele" jei pazodziui versti is vokieciu. > > tai man irgi patiktų jei būtų gaminami I6. Bet tai argi BNW ant tos mano > nuomonės ne px? :) O tau ne px kad bnv px? Man pvz px. Jie gamina ka nori, o as neskubu galvot apie upgreida, t.y. duot jiem baPkiu. Visiems gerai. >> Del kuro sanaudu, tai gaunasi labai juokingas dalykas: cycle beatingo >> sporte mineti keturkausiai zinoma turi privalumu. Bet realiai tai fig >> jie ten gaunasi ekonomiskesni. > > F30 320i jaučiu ramiai telpa į vidutinius 7/100. Į kiek tavo? Aha, kad tik netilptu. Tik lyginti reikia ne su maniske, o su 6-kausu F30. Nes esminiai taupantys kura reikalai su kausu kiekiu nesusije. -- kthxbai.