garsas jauchias aishku kad netas, tai trukumas. bet yra planu iki ~300/450Nm kilselt tai manau nebus labai tragedija.. blogiau bet ne tragedija.. "Dainiushas" wrote in message news:nas04e$tuc$1@trimpas.omnitel.net... p.s. nepraverkei akių ant 4cyl persėdęs? :D On 2/27/2016 10:23 AM, Arnas wrote: > jei pas auto apsuku intervalas iki 7000rpm bus visai kiti perdavimai nei > pas dyzeli pas kuri redlainas 4500rpm. T.y. jei perdaug neprisiknisinet > prie smulkmes > - ir benzas sukdamas iki 7000rpm ir dyzelis iki 4500rpm pasieks tom > paciom pavarom ta pati max greiti ties redlainu. Taigi turint toki gan > nesiaura darbiniu apsuku diapazona (2000-7000rpm) naudot stipresnei > akseleracijai 1500rpm yra gan kvailoka (nuo juzerio kvailumo daznai > saugoja automatines/DSG dezes kurios perjungia optimalia pavara butent > esamai situacijai). Kai su dyzeliu turint 2000-4500rpm intervala galima > islyst ir zemiau 2000rpm netycia. O ar draginant 7000rpm aktualu ar ne > priklauso nuo konkretaus variklio, pvz S54 norint isgauti max ag (=max > akseleracija) sukdavau kazkur iki 8200rpm. > > "pVytautas" wrote in message news:narl6a$rgo$1@trimpas.omnitel.net...