On 2016.02.23 18:59, Dainiushas wrote: > tai BNW bet kuriu atveju geriau už pasatą :). Žiūrint kam naudoti. Jei sąlyginai ramiai nuvažiuoti iš A į B tai geriau Pasatas. Nuobodžiai prognozuojamas, minkštas, stabilus, patogus ir mažiau trupančių plastmasių apie variklį. Jei svarbiau pavažiuoti smagiai, pajusti kad vairuoji ir kelio nelygumus, pasimėgauti varikliu - tada geriau BMW. Bet galingesnis ir I6. Kokia prasmė pirkti visokius BMW 1.8, 2.0 ir dyzelinius neįsivaizduoju. Tipo geriau valdosi važiuojant ekstremaliai? Tada reikia kažkur į trasą specialiai važiuoti. Šiaip mieste gal tik kartą kitą per dieną pasitaiko, kad saugu įeiti į posūkį ant slydimo ribos. > Sitroenų piktų kažkaip man atrodo irgi nelabai belikę? > > On 2/23/2016 2:31 PM, Bomanz wrote: >> Jei rimčiau tai rinkaus tarp Passat B5.5 V6 2.8 ir BMW E46 325 ar 330. >> Pasato normalaus už nebrangiai neradau, teko pirkti BWM. Pakeitus VANOS >> gumas, DISA, PCV vamzdžius ir didesnę dalį gumelių ant variklio važiuoja >> smagiai ir tepalais nebesitaško. >> >> >> On 2016.02.23 14:25, Bomanz wrote: >>> Tai tada Sitroeną kokį piktesnį. Ir negenda, ir įvaizdis prancūziškas. >>> Stilius >>> tskant. >>> >>> On 2016.02.23 14:06, Dainiushas wrote: >>>> tai, kad tojotos išvis be variklių, pažiūrėk asortimentą >>>> >>>> On 2/23/2016 10:02 AM, Bomanz wrote: >>>>> hi hi, "veržlių maišas" :) >>>>> >>>>> Šaip jo, kokiam Pasate gal ir nesvarbu ar 4 kaušai su turbina, ar 6 >>>>> atmosferiniai. Kad tik gerai trauktų startuojant nuo šviesoforo. Bet >>>>> BMW, kuris perkamas vairavimo malonumui - tik šešių cilindrų. Visai >>>>> kitas garsas ir jausmas. Kitaip nx jis reikalingas jei yra pigių >>>>> negendančių Tojotų? >>>>> >> >