Tema: Re: ups.....
Autorius: Bomanz
Data: 2016-02-24 11:17:56
On 2016.02.23 18:59, Dainiushas wrote:
> tai BNW bet kuriu atveju geriau už pasatą :).

Žiūrint kam naudoti. Jei sąlyginai ramiai nuvažiuoti iš A į B tai geriau
Pasatas. Nuobodžiai prognozuojamas, minkštas, stabilus, patogus ir mažiau
trupančių plastmasių apie variklį.

Jei svarbiau pavažiuoti smagiai, pajusti kad vairuoji ir kelio nelygumus,
pasimėgauti varikliu - tada geriau BMW. Bet galingesnis ir I6.

Kokia prasmė pirkti visokius BMW 1.8, 2.0 ir dyzelinius neįsivaizduoju. Tipo
geriau valdosi važiuojant ekstremaliai? Tada reikia kažkur į trasą specialiai
važiuoti. Šiaip mieste gal tik kartą kitą per dieną pasitaiko, kad saugu įeiti į
posūkį ant slydimo ribos.