Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-28 14:12:26
On Sat, 27 Feb 2016 10:05:02 +0200, Arnas wrote:

> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei
> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik

Zinok paziurejus i "iprasta diena" bent jau man 1000-2000rpm diapazonas
yra pagrindinis. Ir ne tik kruizinant, bet ir pajudant is vietos.

Ne visiem kiekviena sankryza yra dragas, o kiekviena kelione i darba -
lenktynes. Vidutine mano variklio apkrova per diena bus turbut kokie 20%.

Ir butent cia visos tos mazalitrazkes su naturaliai mazai niutonmetru ir
ciulpia. Ten kur sesiuke su pakankamai NM sukasi ir nesiskundzia anie ima
koset ir esi priverstas downshiftint kad atsibustu kreukle. Arba net
isvis ima paspringsta ir uzgesta. Kaip sako rusai - "ne barskoje eto
delo".

--
kthxbai.