tai, kad tojotos išvis be variklių, pažiūrėk asortimentą On 2/23/2016 10:02 AM, Bomanz wrote: > hi hi, "veržlių maišas" :) > > Šaip jo, kokiam Pasate gal ir nesvarbu ar 4 kaušai su turbina, ar 6 > atmosferiniai. Kad tik gerai trauktų startuojant nuo šviesoforo. Bet > BMW, kuris perkamas vairavimo malonumui - tik šešių cilindrų. Visai > kitas garsas ir jausmas. Kitaip nx jis reikalingas jei yra pigių > negendančių Tojotų? > > On 2016.02.22 21:08, Invertuota panda wrote: >> On Mon, 22 Feb 2016 14:16:33 +0200, Dainiushas wrote: >> >>> tik tie hondos garsiai rėkė mažai važiavo ir daug rijo. skirtingai nuo >>> šitų naujų. >> >> Skirtingai? Tik nereikia lElE, sitie nauji downsaizinti palyginti su >> tokio pat galingumo "senom" sesiukem ir rekia ir nevaziuoja. >> >> Pvz pabandyk siais laikais surast modernu varikli, kuris nebarsketu >> dyzelis, t.y. traXtorius. Tarkim Audi A4 su TFSI varinkeliu - pagal garsa >> grynas dyzelis. Kas 50keuru kainos masinai yra visiskas levakas. >> >> Va dabar ant ukies yra 1.4TFSI. Irgi grynas zyzelis, sito verzliu maiso >> fone seno hondos VTEC'o garsas yra praktiskai simfonija. >> >