Siaip netoli 1000 AG Bet vat resursas tai kelios lenktynes On 2016.02.17 18:55, Dainiushas wrote: > o iš ko kala renault, nu ten biskį mažiau bet vis tiek link 300AG :) > > On 2/17/2016 6:51 PM, Signalizacija wrote: >> Tai taip >> Ta varikli seto kalvėse iš žvaigždžių metalo kala. >> >> On 2016.02.17 10:35, Arnas wrote: >>> o gal papasakok tas pasakas apie temperaturinius rezimus ir nepatikimuma >>> AMG konstuktoriam kurie padare A45 su 2.0ltr 381ag/475Nm? ar tu >>> nuosirdziai manai kad tavo 3.0 dyzeline kiaule geriau atlaikytu >>> lenktyniu rezima trasoj nei tas kaip ten sakai - "forsuotas" A45 AMG? ;) >>> nemanai kad jei jau daroma daugiau ag/nm ish litro tai gal ir atitinkami >>> komponentai naudojami siek tiek kitokie nei pas ziguli 1.3? >>> >>> "svyt" wrote in message news:n9vpar$1be$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> As ne apie galinguma, as apie konforta, tyla, maza vibracija. Ir >>> didelis galingumas is litro nera labai didelis pliusas, nes tai >>> labiau "forsuotas" kaprizingas variklis, kur kas maziau atsparus >>> perkrovoms, blogiem temperaturos rezimams, or paprasta mazesnio >>> elastingumo. Aisku, konstruktoriai dirba kad siuos minusus >>> sumazint, nes elementariai sukelt galinguma yra nesunku, bet >>> kuris autosportini kas zino kaip, negali but kad gamintojai >>> nezino :) >>> >>> >