Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-28 11:53:39
tai kai kruizinsi prie 1300rpm paspausk gaza daugiau nei 30%, pvz kokius
bent 60-70% pamatysi kad perjungs atitinkama pavara nes prie 1300rpm yra
visishka mirtis, turbina prie tiek rpm vangiai pucia net prie dideles
apkrovos ;)

"news reader"  wrote in message news:naufds$fsv$1@trimpas.omnitel.net...

Kalbu apie 99% vaziavimo laiko, kur apsukos tabaluojasi 1300-2200 ribose.
Specialiai paminejau automata - reiskia pats gamintojas numate toki darbo
rezima. Tie isskirtiniai atvejai kai reikia kickdowno yra nykstamai reti,
kad itakotu variklio sveikata.