Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-27 10:27:50
passatas dyzelis turbut vienas modelis pagamintas per visa istorija? ar 
kalbi apie 1.6d 1988 ar apie 2010 2.0 tdi 170hp common raila? tai pastarasis 
iki 2000rpm tikrai gan vangokai vazhiuoja del didesnes kriaukles ir gero top 
endo. Beje pas dauguma dyzeliu max ag generuojas prie 4000rpm taigi norint 
pasiekt max akseleracija reiktu sukti bent iki tiek. Vel nesuprask 
neteisingai nekalbu apie kruizinima ir galios nereikalaujanti smaukymasi 
mieste, kalbu _jei_nori_max_akseleracijos_.

"pVytautas"  wrote in message news:narlmm$rk6$1@trimpas.omnitel.net...

Fig zino bet pascatas dyzelkis butent taip elgiasi t.y. praso/rekomenduoja
visur vaziuot 1500-2000 rpm zonoje.
O jus turbut sukat varikli iki 3000 ir tada atmetate sankaba kad startuoti.
Tada taip jokio lago ir 2000 neaktualu.


"Arnas"  wrote in message news:narlbk$rhu$1@trimpas.omnitel.net...

mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei kruizinimui
6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik >2000rpm,
sveikiau smagraciui.

"Dainiushas"  wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net...

o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai?


On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote:
> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog
> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per
> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo.
>
> "pVytautas"  wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm.
> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo.
> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to
> nebuvo.
>
> "Arnas"  wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net...
>
> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm
> skale ne
> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra
> labai gudru. Esme kad
> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu,
> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei analogiskas 
> L6
> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes.
>
> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos.
>
> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be
> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi...
>
> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne
> apie tai.
>
> "pVytautas"  wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti
> zmones
> skundesi.
>
> "Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei
> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde
> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau
> 5000-6500rpm
> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
> maloniau.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...
>
> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:
>
>> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
>> Tipo dabar jau nebesigauna?
>
> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes
> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
> veliau pamirso? :)
>