o iš ko kala renault, nu ten biskį mažiau bet vis tiek link 300AG :) On 2/17/2016 6:51 PM, Signalizacija wrote: > Tai taip > Ta varikli seto kalvėse iš žvaigždžių metalo kala. > > On 2016.02.17 10:35, Arnas wrote: >> o gal papasakok tas pasakas apie temperaturinius rezimus ir nepatikimuma >> AMG konstuktoriam kurie padare A45 su 2.0ltr 381ag/475Nm? ar tu >> nuosirdziai manai kad tavo 3.0 dyzeline kiaule geriau atlaikytu >> lenktyniu rezima trasoj nei tas kaip ten sakai - "forsuotas" A45 AMG? ;) >> nemanai kad jei jau daroma daugiau ag/nm ish litro tai gal ir atitinkami >> komponentai naudojami siek tiek kitokie nei pas ziguli 1.3? >> >> "svyt" wrote in message news:n9vpar$1be$1@trimpas.omnitel.net... >> >> As ne apie galinguma, as apie konforta, tyla, maza vibracija. Ir >> didelis galingumas is litro nera labai didelis pliusas, nes tai >> labiau "forsuotas" kaprizingas variklis, kur kas maziau atsparus >> perkrovoms, blogiem temperaturos rezimams, or paprasta mazesnio >> elastingumo. Aisku, konstruktoriai dirba kad siuos minusus >> sumazint, nes elementariai sukelt galinguma yra nesunku, bet >> kuris autosportini kas zino kaip, negali but kad gamintojai >> nezino :) >> >>