Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-27 10:23:43
jei pas auto apsuku intervalas iki 7000rpm bus visai kiti perdavimai nei pas 
dyzeli pas kuri redlainas 4500rpm. T.y. jei perdaug neprisiknisinet prie 
smulkmes
-  ir benzas sukdamas iki 7000rpm ir dyzelis iki 4500rpm pasieks tom paciom 
pavarom ta pati max greiti ties redlainu. Taigi turint toki gan nesiaura 
darbiniu apsuku diapazona (2000-7000rpm) naudot stipresnei akseleracijai 
1500rpm yra gan kvailoka (nuo juzerio kvailumo daznai saugoja 
automatines/DSG dezes kurios perjungia optimalia pavara butent esamai 
situacijai). Kai su dyzeliu turint 2000-4500rpm intervala galima islyst ir 
zemiau 2000rpm netycia. O ar draginant 7000rpm aktualu ar ne priklauso nuo 
konkretaus variklio, pvz S54 norint isgauti max ag (=max akseleracija) 
sukdavau kazkur iki 8200rpm.

"pVytautas"  wrote in message news:narl6a$rgo$1@trimpas.omnitel.net...

Tai rasai kad 2000 neaktualu nes 7000 yra. Man ir daugeliui net bendze 7000
neaktualu nes vera reikalo tiek smagt net draginant.


"Arnas"  wrote in message news:naripl$r15$1@trimpas.omnitel.net...

o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog benzui
1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per mazai.
nesvarbu atmosferikas ar turbo.

"pVytautas"  wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm.
Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo.
Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to
nebuvo.

"Arnas"  wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net...

iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm skale ne
iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra
labai gudru. Esme kad
senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu,
valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei analogiskas L6
bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes.

Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos.

Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be
kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi...

Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne
apie tai.

"pVytautas"  wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti zmones
skundesi.

"Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...

ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei
DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde
baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau 5000-6500rpm
intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
maloniau.

"Invertuota panda"  wrote in message
news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...

On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:

> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
> Tipo dabar jau nebesigauna?

Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes
kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
veliau pamirso? :)

-- 
kthxbai.