Tema: Re: ups.....
Autorius: news reader
Data: 2016-02-27 12:18:16
pasatas 170AG automatas praktiskai visada laiko apie 1500rpm, pavara 
jungia prie ~2Krpm. 3Krpm retai kada esu mates, o 4Krpm jau reikia sport 
mode jungti.


On 27/02/16 10:05, Arnas wrote:
> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei
> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik
>  >2000rpm, sveikiau smagraciui.
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai?
>
>
> On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote:
>> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog
>> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per
>> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo.
>>
>> "pVytautas"  wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm.
>> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo.
>> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to
>> nebuvo.
>>
>> "Arnas"  wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm
>> skale ne
>> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra
>> labai gudru. Esme kad
>> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu,
>> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei
>> analogiskas L6
>> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes.
>>
>> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos.
>>
>> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be
>> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi...
>>
>> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne
>> apie tai.
>>
>> "pVytautas"  wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti
>> zmones
>> skundesi.
>>
>> "Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi
>> nei
>> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
>> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik
>> krekzde
>> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
>> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau
>> 5000-6500rpm
>> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
>> maloniau.
>>
>> "Invertuota panda"  wrote in message
>> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:
>>
>>> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
>>> Tipo dabar jau nebesigauna?
>>
>> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
>> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
>> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes
>> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
>> veliau pamirso? :)
>>
>