pasatas 170AG automatas praktiskai visada laiko apie 1500rpm, pavara jungia prie ~2Krpm. 3Krpm retai kada esu mates, o 4Krpm jau reikia sport mode jungti. On 27/02/16 10:05, Arnas wrote: > mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei > kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik > >2000rpm, sveikiau smagraciui. > > "Dainiushas" wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai? > > > On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote: >> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog >> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per >> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo. >> >> "pVytautas" wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm. >> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo. >> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is to >> nebuvo. >> >> "Arnas" wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm >> skale ne >> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra >> labai gudru. Esme kad >> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu, >> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei >> analogiskas L6 >> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes. >> >> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos. >> >> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be >> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi... >> >> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi ne >> apie tai. >> >> "pVytautas" wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti >> zmones >> skundesi. >> >> "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi >> nei >> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5 >> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik >> krekzde >> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale >> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau >> 5000-6500rpm >> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot >> maloniau. >> >> "Invertuota panda" wrote in message >> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net... >> >> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote: >> >>> nespecas forduose, bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių. >>> Tipo dabar jau nebesigauna? >> >> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu >> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi. >> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes >> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet >> veliau pamirso? :) >> >