zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai toliau. "svyt" wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net... Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos. Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes, vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;) -- svyt /e39 Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia > ir kaip reikia ir viskas ten tolygu. > > On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote: >> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel >> susieis i darbo tolyguma? >> >> > >