Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-25 15:05:12
zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo
garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai
toliau.

"svyt"  wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)

--

svyt /e39