Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-15 00:28:01

> Kodel gi nenori? Nemazai kas noretu jei tos baPkes butu protingos. Kaip
> kad buvo anksciau.
> O dabar pvz pas tokie troike variantu nebelieka, arba top of the line
> arba levas keturkausis. Kas savo ruoztu kelia klausima nx tas bnv
> apskritai, juk su keturkausiais yra ir audi ir mersu ir netgi pascatu :)

tai mersai kažkada irgi  buvo su straight six :)

bet tai aš vis tiek nesuprantu. Anot tavęs BNW turėtų gamint I6 su 120kW
šalia I4 su 180kW? Tikrai normaliai atrodytų? :)

> Priklauso nuo murzilkos. Kita galbut netgi pagirtu, tipo "varinkelis
> pirmoji grietinele" jei pazodziui versti is vokieciu.

tai man irgi patiktų jei būtų gaminami I6. Bet tai argi BNW ant tos mano
nuomonės ne px? :)

> Del kuro sanaudu, tai gaunasi labai juokingas dalykas: cycle beatingo
> sporte mineti keturkausiai zinoma turi privalumu. Bet realiai tai fig jie
> ten gaunasi ekonomiskesni.

F30 320i jaučiu ramiai telpa į vidutinius 7/100. Į kiek tavo?