tai as lyginau sena AEB 1.8T su M50B20 arba M52B20, M54B22 berods nuo 2000 pabaigos pradejo eiti, tada galim lygint M54B22 su 1.8T 180hp (AUQ, AWP) ar 2.0TFSI, pries kuriuos vienintelis M54 pliusas bus baubimas, deja. "Invertuota panda" wrote in message news:nannsn$k13$1@trimpas.omnitel.net... On Thu, 25 Feb 2016 11:53:09 +0200, Arnas wrote: > ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi > nei DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato > b5 kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik Na tai naturalu kad kontoros ne tuo pat metu vystosi. VAG'as parode is kur grybai dygsta, bnv pasikase subine ir padare dvigubus vanosus. Ir problema issisprende, atsirado torkas ant zemu ir ant aukstu. Zinoma tik tada kai minetas vanosas apskritai nesugedes, kas nutinka po ~50tkm ridos :) http://www.golf4.de/images/imported/2012/09/38.gif http://www.e39-forum.de/attachments/2987.jpg Turint omeny, kad pas turba yra lagas, o pas atmosfernika ne, pas dualvanosini m54 nematau kazkokio radikalaus skirtumo. Pas m52 tai jo, momentas buvo nesuper.