Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-15 21:39:13
As pigiu nevartoju. Nu, nebent finliandija is tax free 0.7 uz 5
 eurus yra pigena. Paprasciausia zemint zmogu turi but priezastis,
 o kai zmogus paranoiskai zemina 15 metu turi but rimta prizastis.
 Matyt izeidziau kazkaip is pagrindu.  As taip cia vis lankiausi
 tik girtas ir snekejau bile ka, kartodamasis ar siaip kas girtam
 i galva saudavo. Paskui pradejo uzknist kad blaivas ar ne
 bebegaliu kazko rimto parasyt, is karto kruva pasaipiu komentaru.
 Paziurejau, kad juos raso tik 2 zmones
Esssas ir spauda. Kiti kuriems as nepatinku ateina ir iseina,
 vienas is tokiu tapo geru biciuliu, su kaikuriais as maziausiai
 noro turiu biciuliautis, yra ir tokiu, kuriem ranka padaves
 begciau spiritu dezinfekuot :)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----