Tema: Re: ups.....
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2016-02-25 22:43:50
Na va ir vel, paskui sako ignoruoja, skriaudzia.
Na ble ble...




"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:namu68$9ng$1@trimpas.omnitel.net...
> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo 
> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai 
> toliau.
>
> "svyt"  wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)
>
>
>
> -- 
>
> svyt /e39
>
>
>
> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia
>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu.
>>
>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote:
>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel
>>>   susieis i darbo tolyguma?
>>>
>>>
>>
>>
>