Na va ir vel, paskui sako ignoruoja, skriaudzia. Na ble ble... "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:namu68$9ng$1@trimpas.omnitel.net... > zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo > garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai > toliau. > > "svyt" wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net... > > Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau > smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu > apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo > voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja > uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties > tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc > kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos. > Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes, > vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant > 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip > vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to > variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su > pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai > prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu > voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;) > > > > -- > > svyt /e39 > > > > Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia >> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu. >> >> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote: >>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel >>> susieis i darbo tolyguma? >>> >>> >> >> >