Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-20 23:21:54
On Tue, 16 Feb 2016 10:11:00 +0200, As wrote:

> Nu tai ir atsakiau: del vieno asilo nera ko gaminti.

Turi statistika? As tokia turiu, ir ji sako kad rasai buliaus
ekskrementus. Tu "vienu asilu" su 320 jei paziuret i skaicius buvo
gerokai daugiau nei kietu paTSanu imanciu 330 ar M3.

> USA tai tu tavo e46 320i nestumde - nes supranta, kad net toj asilu
> saly, nerasi durnio, kuris pirktu toki. Buvo 323/328, 325/330, e9x buvo
> 328ix/335ix ir pan. To pirkejui - sociai.

Norejai igelt, bet kazkaip nezgrabnai :) Jei ka, maniskis 320 turi tuos
pacius 125kW kaip ir usa 323.

> Padugne, biski uzsiciklines esi.
> Pries 5metus virkavai, kokie baisus bmw, benglas pripaise, todel
> nepriksi (sutinku, nei e65, nei e90, nei e60 nera grazus, tiksliau -
> baisus, bet del skonio nesigincijama).
> dabar pripaise jau grazesniu, virkauji, kad varikliai jau lievi.
> Pasaka be galo.

O tai ka, ne tiesa? Koks F30 su normalia zmoniska sesiuke butu mano
sekantis automobilis.

> Del steiko: ju pasirinkimas nedingo. Bet kam reikia steiko, tas ir
> susimoka +prie jo nori ir kitu atitinkamu atributu (aptarnavimas,
> aplinka, gerimu pasirinkimas, uzkandziai ir t.t.). Isvertus: jei tau
> reikia I6, turime - 3.0i.

Tai jau taip, pasaulis tik juodas ir baltas. Arba valgai hamburgerius
arba esi karalius, nieko per viduri nera.

--
kthxbai.