Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-25 22:05:27
nu kad viskas po kapotu jei gerai, tai nebaisiai ten tas lagas. O 
visokių supuvusių vakuumų jau tada neretai pasitaikydavo.

On 2/25/2016 10:02 PM, pVytautas wrote:
> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti
> zmones skundesi.
>
> "Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei
> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde
> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau
> 5000-6500rpm
> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
> maloniau.
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...
>
> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:
>
>> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
>> Tipo dabar jau nebesigauna?
>
> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes
> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
> veliau pamirso? :)
>