nu kad viskas po kapotu jei gerai, tai nebaisiai ten tas lagas. O visokių supuvusių vakuumų jau tada neretai pasitaikydavo. On 2/25/2016 10:02 PM, pVytautas wrote: > Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti > zmones skundesi. > > "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... > > ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi nei > DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5 > kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik krekzde > baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale > 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau > 5000-6500rpm > intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot > maloniau. > > "Invertuota panda" wrote in message > news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net... > > On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote: > >> nespecas forduose, bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių. >> Tipo dabar jau nebesigauna? > > Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu > buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi. > Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. Nes > kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet > veliau pamirso? :) >