Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-25 08:59:49
On Thu, 25 Feb 2016 07:33:02 +0100, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote:
>tai pala, konkretinam. fokuso problema, kad jis važiuoja blogiau nei I6
>ir dėl turbininiai varikliai yra blogis?

Problema tame, kad prie viso savo modernaus magiškumo kreuklės
vistiek dar nėra totaliai be inercijos. Ir tendencija tokia, kad kuo
daugiau užbombintas variklis tuo didesnė kreuklė ir tuo didesnė
inercija. Tada staiga prireikia jau 2 ar net 3 skirtingų kreuklių ir
apie jokias ekonomijas apskritai nebeverta šnekėt.

>Btw, jei tikėt Arnu - tai I6 atmosferiko kilowatai yra labiau
>popieriniai nei turbininių mažalitražkių,

Man šiaip nereikia tikėt, aš galiu pats palygint. Ir ne, sąžiningi
didesnės kubatūros variklio kilowatai yra tikresni.
There is no replacement for displacement :)

--
kthxbai.