Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-15 01:19:15

> C-klases su tokiais nepamenu. O kitiems tipo e tokie netgi visai tiktu
> prie veido.

o tai w201, w202?

> Kodel butinai su 120kW? Kodel ne su 200 ar 250 o topinius su >300 jei
> technologijos tiek pazenge?

250kW, tai E46 M3 tiek turėjo? :). Ir tai jau visai kita mašina nei
kibiras su 120kW ir kainuoja atitinkamai.

Bbž, jei kažkokios Škodos telpa, kodėl BNW neturėtų?

> Aha, kad tik netilptu.
>
> Tik lyginti reikia ne su maniske, o su 6-kausu F30. Nes esminiai
> taupantys kura reikalai su kausu kiekiu nesusije.

Kažkaip kai diskusija tiesiog apie kuro sąnaudas, būna stumiama
priešinga :).

bet kuriuo atveju didesnio variklio bus kažkiek daugiau.

Beje, olandai pamatavę tipo realias sąnaudas. Aš realiai šoke.

http://www.autoweek.nl/auto/83722/bmw-320i