On Mon, 15 Feb 2016 01:25:05 +0200, Dainiushas wrote: >> C-klases su tokiais nepamenu. O kitiems tipo e tokie netgi visai tiktu >> prie veido. > > o tai w201, w202? w201 dar c-klase nesivadino, o vat nepatingejau pasiziuret i w202 wikipedija. Tai irgi anot taves gaunasi kad nesamone: C230K ir C280 - abu po 142kW, abu gamino tuo paciu metu. Nx? :) >>> bet tai aš vis tiek nesuprantu. Anot tavęs BNW turėtų gamint I6 su >>> 120kW šalia I4 su 180kW? Tikrai normaliai atrodytų? :) >> >> Kodel butinai su 120kW? Kodel ne su 200 ar 250 o topinius su >300 jei >> technologijos tiek pazenge? > > 250kW, tai E46 M3 tiek turėjo? :). Ir tai jau visai kita mašina nei > kibiras su 120kW ir kainuoja atitinkamai. Niekaip nesuprantu tavo noro benzo vezimaiti lygint su brand nju masina. Ir dar kazkaip abu naujom kainom. >>> F30 320i jaučiu ramiai telpa į vidutinius 7/100. Į kiek tavo? >> > Bbž, jei kažkokios Škodos telpa, kodėl BNW neturėtų? Nes bnv ne skoda. Ir sveria daugiau ir kardana turi. Ir smegenai kitaip suprogramuoti. >> Aha, kad tik netilptu. >> >> Tik lyginti reikia ne su maniske, o su 6-kausu F30. Nes esminiai >> taupantys kura reikalai su kausu kiekiu nesusije. >> >> > Kažkaip kai diskusija tiesiog apie kuro sąnaudas, būna stumiama > priešinga :). Priesinga kas? > bet kuriuo atveju didesnio variklio bus kažkiek daugiau. > > Beje, olandai pamatavę tipo realias sąnaudas. Aš realiai šoke. > > http://www.autoweek.nl/auto/83722/bmw-320i Pimpi jie ten pamatavo, parasyta gi kad duomenys tai mechaninis vidurkis is "internetu". Kitaip tariant, pieno riebumas. -- kthxbai.