Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-16 01:46:19
On Mon, 15 Feb 2016 01:25:05 +0200, Dainiushas wrote:

> o tai w201, w202?

w201 dar c-klase nesivadino, o vat nepatingejau pasiziuret i w202
wikipedija. Tai irgi anot taves gaunasi kad nesamone:

C230K ir C280 - abu po 142kW, abu gamino tuo paciu metu. Nx? :)

> 250kW, tai E46 M3 tiek turėjo? :). Ir tai jau visai kita mašina nei
> kibiras su 120kW ir kainuoja atitinkamai.

Niekaip nesuprantu tavo noro benzo vezimaiti lygint su brand nju masina.
Ir dar kazkaip abu naujom kainom.

> Bbž, jei kažkokios Škodos telpa, kodėl BNW neturėtų?

Nes bnv ne skoda. Ir sveria daugiau ir kardana turi. Ir smegenai kitaip
suprogramuoti.

> Kažkaip kai diskusija tiesiog apie kuro sąnaudas, būna stumiama
> priešinga :).

Priesinga kas?

> bet kuriuo atveju didesnio variklio bus kažkiek daugiau.
>
> Beje, olandai pamatavę tipo realias sąnaudas. Aš realiai šoke.
>
> http://www.autoweek.nl/auto/83722/bmw-320i

Pimpi jie ten pamatavo, parasyta gi kad duomenys tai mechaninis vidurkis
is "internetu". Kitaip tariant, pieno riebumas.

--
kthxbai.