ai nu jo, M60B30 buvo state of the art. ypač simake su mechanika :D Man tai vat įdomu, stovėtų 2vnt 320i, vienas 6cil kitas 4cil, vienas 120kW kitas 135kW nu ir su kuro sąnaudom mieste atitinkamai 13 ir 7 - kurį Padugnė rinktųsi? :) On 2/15/2016 2:26 PM, Arnas wrote: > sheip jau pagalvojus VAG'as net gudzhiais 1995-tais piso bmw y subine su > savo 1.8T pasratais ir a4 vs krekzde 320i. 1.8T pasratas vazhiavo > lengvai ir smagiai prie bet kokiu apsuku, o krekzde su tokiu pat svoriu > ir ag atrode kad su 1.6 motoru ir jei norejai ikarusa aplenkt reikejo > iskacegarint iki 5000rpm. Aj jo baube kaip 6 cylindrai nes ir buvo 6, > turbut cool, ne? bet uzh baubima reikejo susimoket, kokiais +2 ltr benzo > mieste nu ir kiti eksploataciniai dalykeliai. nu praejo laikas ir bmw > atejo i prota. ir nebegamina tokiu nesamoniu kaip 3.0 V8 ar 2.0 L6. > > "Dainiushas" wrote in message news:n9sarn$1hn$1@trimpas.omnitel.net... > > + > > > On 2016.02.15 11:10, As wrote: >> Bet tai kai nesamonigos snekos. >> Kam tas shudas I6 2l reikalingas? >> Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er >> varoma priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo >> ir t.t. Visai tas negroja. >> Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia? >> Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i >> visokius gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t. >> Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t >> Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko >> 320i e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba uzsimineti? Ir >> gamybos islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui >> nusispajuti ir visiskai to nereikia. >> >> Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors >> paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje. >> >> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message >> news:n9r0tu$jhf$2@trimpas.omnitel.net... >>> On Mon, 15 Feb 2016 00:33:30 +0200, Dainiushas wrote: >>> >>> >> >