On Mon, 29 Feb 2016 09:20:15 +0200, Arnas wrote: > ash neneigiu kad sheshiukes yra geriau, tai savaime suprantama, bet > visgi koncepcija, kad cilindre turet apie puse litro yra optimalu, > manau, yra teisinga. Beje apsviesk mane pro kuria vieta L6 2.0 be > turbos turetu traukti geriau uzh L4 2.0 be turbos (arba kol ji tarkim Aiskinant "ant pirstu": nes L6 naturaliai geriau isbalansuotas ir vietoj 4 smugiu didele kuvalda kala 6 mazesniais plaktukais. Tuo paciu ir kelia mazesnes vibracijas. Traxtorininkiams ir sportininkams zinoma px, o man ne. Kas del "optimalumo" tai dafiga visko siuolaikiniame automobilyje yra todel, kad patinka, o ne todel, kad optimalu. Pvz siuolaikiniai zemo profilio volai realiai yra totaliai neoptimalus, tiek koNforto tiek benzo sanaudu tiek dinamikos poziuriu. Ale tauta montuojasi ir vazineja ir visiems px tos sanaudos ir dinamika. Jei jau ziuret optimalumo, tai bnv apskritai reiktu nustot gamint iprastus variklius ir pereiti prie priuso konTSepto. -- kthxbai.