Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-27 10:45:04
kai 8-ios pavaros diapazonas siek tiek prasiplecia..

"Dainiushas"  wrote in message news:narn5v$ruf$1@trimpas.omnitel.net...

o tu kūrva, rimtai? Žinau čia kitą tokios kubarūtos žoliapjovę, tai
kažin ar 90km/h bus ant 2krpm 6-ta pavara.

318 manio išvis, 3krpm = 100km/h :D

On 2/27/2016 10:30 AM, Arnas wrote:
> nu kodel kodel, zoliapjoves kubaturos N20 vaziuoja 120km/h mazdaug ant
> 2000rpm, tai jei vaziuot simta bus gerokai maziau 2000rpm.
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:narmmo$rqh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu benzų mažų tai nelabai prikruizinsi ant 1500rpm, mažai ten gaunasi
> greičio. Koks trilitris dyzelis tai jau lekia normaliai :)
>
> On 2/27/2016 10:05 AM, Arnas wrote:
>> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei
>> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik
>>  >2000rpm, sveikiau smagraciui.
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai?
>>
>>
>> On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote:
>>> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog
>>> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per
>>> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo.
>>>
>>> "pVytautas"  wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm.
>>> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo.
>>> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko
>>> is to
>>> nebuvo.
>>>
>>> "Arnas"  wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm
>>> skale ne
>>> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra
>>> labai gudru. Esme kad
>>> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu,
>>> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei
>>> analogiskas L6
>>> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes.
>>>
>>> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos.
>>>
>>> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be
>>> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi...
>>>
>>> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet
>>> gi ne
>>> apie tai.
>>>
>>> "pVytautas"  wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti
>>> zmones
>>> skundesi.
>>>
>>> "Arnas"  wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi
>>> nei
>>> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5
>>> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik
>>> krekzde
>>> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale
>>> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau
>>> 5000-6500rpm
>>> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot
>>> maloniau.
>>>
>>> "Invertuota panda"  wrote in message
>>> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote:
>>>
>>>> nespecas forduose,  bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių.
>>>> Tipo dabar jau nebesigauna?
>>>
>>> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu
>>> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi.
>>> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija.
>>> Nes
>>> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet
>>> veliau pamirso? :)
>>>
>>
>