Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-12-20 23:41:20
Na ir toliau minties negaudai.

Gamyba nėra vertė, vertė yra produktas. Kad ir tie tavo namai,
nuvalkiota visokių "vystytojų" (ką jie vysto, jūs man paaiškinkit, mat
tvoju) tema. Kaip tu ir sakai.

O aš visai ne apie tai. Aš apie tai, kaip iš lubų nupiešti pseudopinigai
paverčiami realiu turtu perimant tavo minėtus namus, kaip pvzdc.

Remigijus