Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-11-10 16:14:15
Taigi kalbėjome ne apie abstrakčias nuomones ir asmeninius vertinimus, o
apie konkrečius faktus. Tu teigei, kad prieš 20 m. LKP įkūrė LSDP, o iš
tikrųjų tada ji persivadino į LDDP. Tuomet LSDP įkūrė (atkūrė) Sąjūdžio
aktyvistai. Samprotavimai apie tai, kokia dabar ta partija ir kokia ji
buvo prieš 70 metų niekaip nekeičia fakto, įvykusio prieš 20 m.

Aš diskutuoju tik apie tam tikrus teiginius, remdamasis tvirtais
faktais, tuo tarpu tu - tik seilėmis taškaisi, šokinėdamas nuo vienos
vietos prie kitos. Nieko naujo. Tas pats visose temose, į kurias įlendi.