Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-11-01 00:51:27
On 10/24/2011 7:33 AM, RaR wrote:
> Ką jis paaiškino? Jau parodžiau, kur pas jį nesąmonė. Beje, tas pats abc
> mano ankstesnių pastangų dėka kažką jau suprato:

Nesusireikšminkite taip, pone :)) Besiklausant vieno asmens klejonių
galima greitai atsidurti beprotnamyje (ypač šiam forume).

> "Indėliai – tai ne litai. Tą žino tiek Šarkinas, tiek RaR. Tai tik bankų
> skolos popieriai, arba pažadai, negarantuojami Lietuvos Banko. Tokių
> pažadų aš Jums, gerb. skaitovai, galiu aibes prirašyti."
>
> Tik nepridėjo, kad tie pažadai - skolos lapeliai - duodami paėmus
> pinigus. Bankas tokius pažadus dalina indėlininkams ir gauna analogiškus
> iš skolininkų. Ir tų pažadų balansas turi susivesti. Todėl, kaip visada,
> toliau vėl susipainiojo ir prigrybavo.

Balansas turi susivesti? Skamba labai Kubiliškai-Šimonytiškai :) Na ir
kas, kad susiveda jis. Kas iš to? Užtai valstybės balansas niekaip
nesusiveda. Ir ką gi daba daryti? :)) Kaip toks tamstos balanso
susivedimas paaiškina nepadengtų komercinių indėlių atsiradimą šalies
teritorijoje neemituojant lito ir neįvežant valiutos? Laukiu kūrybiškų
išaiškinimų :)

Užmiršot (netyčia?) paminėti, kad tame pačiame PRADINIO PADENGTO VALIUTA
INDĖLIO KELIONĖS cikle išduodamas kredito sutartį skolininkui (paimdamas
pažadų lapelį iš jo - tamstos terminologija) KARTU PARALELIAI bankas jam
išmoka to paties pasiskolinto pradinio užsienio valiuta dengto litinio
indėlio dalį, kurios jis neįpareigotas saugoti, ir kuris toliau sau
ramiai cirkuliuoja. t.y. vyksta to paties indėlio tolesnis perskolinimas
rinkoje. Todėl slėpimąsis po buhalterine sąvoka, esą skolos lapelių,
duodamų indėlininkams operacija yra tolygi tokių lapelių rinkimo
operacijai iš skolininkų, yra riboto (ligoto?) mąstymo požymis.
Nepergyvenkite, tokių ligonių (Dievinančių buhalterinius standartus)
pasaulyje - ne Jūs vienas.

Maža to - reikia pridurti, kad Lietuvoje skolininkų pažadai bankams yra
svaresni už komercinių bankų pažadus indėlininkams. Nes bankui
bankrutavus iš skolininkų naujieji įsipareigojimų perėmėjai tikrai
išsiieškos pinigus, tuo tarpu indėlininkui su savo pažadais teks ilgai
laukti eilėje (kaip senais gerais laikais prie šlapios dešros). Ir apie
fizinio asmens bankrotą galite užmiršti. LTU bankai niekada neleis
tokios sau nenaudingos aferos.