Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-07 17:40:18
Na je...
Ir aš prisdėsiu prie prisiminimų.
buva tokis raudonas generolas Macijauskas. Ans kažikokia baisiai
tolima giminė buva. Tolima tai tolima, ale mano senelius nuo Sibiro
išgelbėjo (nu seneliai 15ha turėjo, tipo buožės jau).
O mano tėvas į partiją nestojo musie todėl, kad dar vaikas būdams
(1931'ų gimimo) pamatė komunistų realius darbelius (Rainių žudynės).
Apie tai (kad matė rezultatus ir puikiai žinojo, kad tai sovietai, ba
vokiečiai jau vėliau atėjo) tik po pučo žlugimo prasitarė...

Nieko nėr baisiau ir beviltiškiau už pilietinius karus. Tai vat ir noris
vieton sustatyt visokius Marux'us, katrie (duok die kad tik iš jaunatviška
maximalizma) vis pilietinian karan agituoj...