Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Sail
Data: 2011-10-18 14:41:46
Cia bankas turetu vertint tavo perspektyvas busimu pajamu atzvilgiu.

Pats esi kazkiek isskirtinis atvejis, nes esi verslinykas ir turi daug
skyliu grynais pasiimt pakankamai pragyvenimui, tai tavo atveju bankas
ziurek ir issidurti gali, nors irgi klausimas. Jei gyvensi savo vardu nieko
neturedamas (kaip verslinykas gali),  ziurek kokia qrva zmona viena diena
nusines viska su savim pas kita. Teko matyt panasiu atveju, nurengia bicus
tik taip, nors vel pats nedurnas tai lengvai nepaimtu.

Eilinio piliecio, standartiskai gyvenancio is algos bankas nepralostu,
melztu visa likusi gyvenima. Ne veltui gi fiziniu asmenu skolos mielai
superkamos.