Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-11-01 01:01:30
On 10/31/2011 9:42 PM, Remigijus wrote:
>  > sėkmingai ją, kartu su jo oxfordo autoritetu, panaudojo
>  > savanaudiškiems
> Bliamba, ar tai reiškia, kad neturėčiau siūsti sūnų į Oksfordą?

Siųskit Jūs sūnus kur norit, nors ir į mėnulį :) Pasaulio pažinimas -
būtina disciplina dar vidurinės programoje.

>  > užduotis buvo paprasta - spręsti problemą post factum, t.y.
> Bet posakis, kad ekonomika tyrinėja tai, kas buvo prieš 20 metų atsirado
> apie 1970?
>
>  > tolių tolius. Bet kokiu atveju galiu nuraminti - prieš mirtį jis
>  > suprato savo klaidas (tarp jų ir ta, kad jo teorija dėl
> Na ką gi, turiu atsiprašyti Keinso atminimo, tesiilsi jo siela ramybėje.
> Persimesiu prie "neo-keynisistų".
>
> Remigijus

Sunku suprasti ar tai ironija, ar iš tiesų. Kiek aš matau, tai šiame
forume labai mėgstama viską supaprastinti ir pasimesti tarp sąmokslo
teorijų bei spaudos isterijos. Iš tiesų gyvenimas yra labai spalvingas.....