Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Marux
Data: 2011-11-05 13:26:51
Pilstymas is tuscio i kiaura - turejo paziuras, neturejo paziuru, mate
lenina, nemate lenino ...
Dabartine LSDP (socialdemokratai) isaugo is LKP (komunistu). Tu senuju
socialdemokratu skaicius ir itaka sioje partijoje minimalus. Nedaryk
klaidos, ten buvo prijungimas, bet ne susijungimas. Todel faktas lieka
faktu - komunistai tapo socialdemokratais ;) Ne tik Lietuvoj taip atsitiko
beje