Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Omega
Data: 2011-10-18 11:36:11
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com>
> Na papriestarauciau tokiai nuomonei. T.y. kaip viena galimu priezasciu gal  ir taip.
> Bet suo metu pasaulis uzpakalin bando riedet del besaikio skolinimosi,

- svarbiausia priezastis yra mano minetoji, o is jos isplaukia skolinimosi poreikis (butinumas), nes technologijos pasieke toki lygi, jog zmoniu, kurioms jos skirtos, joms nereikia.

p.s.
zmones negali uzsidirbti, nes dirba robotao/automatai,
bet zmonems vis tiek reikia pirkti, nes veikia senoji XIXa paskirstymo sistema..
(jau tik fiktyviai, su fiktyviais iracionaliais pinigais, o naujoji dar nesukurta/neidiegta)..