Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Dex
Data: 2011-10-27 10:01:11
Na tai tolimesnis mano tekstas ir patvirtino, kad aš visgi palaikau
krizės variantą. Tada belieka klausimas - kodėl taip yra krizės metu. Ar
suaktyvėja žmonės, ar tiesiog sumažėjo paslaugų/prekių teikėjų, dėl ko
susidaro įspūdis, kad esantieji yra pilni, pilnai apkrauti darbu.

Kas liečia pilnas žmonių parduotuves, tai galima būtų pritempti idėją,
kad "krizių metu duonos paklausa visada išauga", t.y. maisto produktų
paklausa didėja. Gal būt žmonės tiesiog pasąmoningai eina į pardes ir
viską perka, nes bijo kažko. Žinoma, didėja poreikis ilgai stovintiems
maisto produktams.
Jei žiūrint grynai iš ekonominės pusės - gal būt žmonės dėl pinigų
trūkumo nebeperka pilnų vežimėlių maisto, tačiau perka po mažai, bet
dažniau, kas ir sukelia "pilnų parduotuvių efektą". Jei imsim, kad tai
yra tiesa, tai iš dalies tai įtakoja ir transporto paagusėjimą gatvėse.

Dex