Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Dex
Data: 2011-10-21 08:07:07
Atsakymas yra tas pats ir mano ir Alvidon, kad "priežastis maišoma su
pasekme", tik kad mes stovime skirtingose barikadų pusėse. Bėda ta, kad
jei mąstai vadovėlių ir ekonominių srovių pagrindais, tai busi toje
barikadų pusėje, kuri labiau atitinka išmoktą vadovėlį. Bet deja, tiesa
yra viena, ir nepriklauso nuo vadovėlių.

Dex