Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-11 12:01:41

"Vitas"  wrote in message news:j7104e$i68$1@trimpas.omnitel.net...

>pala, tada gal nesuprantu būsto kokybės diferenciacijos. Jei butą sename
>daugiabutyje su prišnerkšta laiptine ir automobiliais ant šaligatvių
>laikome vidutine klase, tai kas tada žema klasė?

Atmetus prisnerksta laiptine (nes kiek pastebejau dauguma tvarkomos) - o
kodel ne vidurkis? Jeigu hiperbolizuoti i kita puse, kas pas tave vidurkis -
penki miegamieji su nuosava malunsparnio aisktele senamiestyje ir vaizdu į
Gedimino pili bei Baltijos jura?

Zema klase pagal mane - bendrabutis, butas sename mediniame name, butas
pramoniniuose rajonuose, name, kuriam reikia kapitalinio remonto ir pan.