Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-10-19 10:36:07
Dėl išmokų - tai aš iš viso prieš jas. Tegul kiekvienas moka už maistą
tiek, kiek jis realiai kainuoja, tada bus mažiau iškraipymų ir viskas
vyks efektyviau. Jeigu jau yra tos išmokos - taip, jos turėtų būti
vienodos visiems, nesvarbu kad kažkur žemė ir gyvenimas brangesnis. Tegu
ŽŪ produkcijos daugiau gamina ten, kur ji apsimoka. Žodžiu, mano nuomone
ES ŽŪ politika yra ydinga.

Bet šiaip jau, nepaisant to, kad lietuviai gauna mažesnes išmokas nei
vakariečiai, jie jas gauna, ir daugelis verčiasi tikrai neblogai. Bent
jau kiek žinau ūkininkų, jie tikrai labai neblogai sukasi. O ir bendra
Lietuvos ŽŪ produkcija, atrodo, nemažėja, daug jos eksportuojama.