Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-07 18:22:29
Nu va - o mano tevai abu komunistais buvo ir istaigu vadovais. Tai jie dabar
kaip - geresni nepriklasomos Lietuvos pilieciai ar prastesni?

"RaR"  wrote in message news:j990cu$el7$1@trimpas.omnitel.net...

O mano tėvas nuo mano vaikystės pasakodavo apie pokario laikotarpį kaip
ir nieko neslėpdamas. Kaip jo tėvas naktimis laidodavo giminaičius miško
brolius, kaip iš jų palaikų miestelio centre tyčiodavosi ir juos
darkydavo stribai, o istorijos apie tuomet paskirtų vadovų, netgi mokymo
įstaigų, intelektą ir kultūrą prilygdavo geriems anekdotams. Na, gal
todėl, nebuvo tokio vienkartinio šoko kaip Rainių žudynės patyręs.