Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Ainis
Data: 2011-12-02 10:38:49
- banko nuostoliai del aplaidumo (nepakankamai gilios analizes) nera asmenine/mafine vagyste, todel labai bloga ispudi daro tie juristai, kurie tai painioja.

p.s.
visai kitas reikalas, kad kazkas is darbuotoju asmenine/mafine vagyste megina prastumti kaip aplaiduma, todel tam yra ikiteisminis tyrimas ir po to kaltuma/nekaltuma butina irodyti teisme.