Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-11-07 21:14:01
Apie nuobodžią sovietinę realybę nesamprotavau. Tais laikais kiekvienas
sukosi kaip išmano. Bet abu kartus užėjus rusams taip buvo, ir kas visa
tai matė, tam tikrai paliko įspūdį ir sukėlė neapykantą komunistams,
kuriuos įkūnijo ir neaukštos kultūros okupantai, ir vietinės atmatos,
staiga gavusios šautuvą ir galimybę susidoroti su tais, prieš ką jautė
kompleksą dėl mažesnio išsilavinimo, turtų ir pan. Aišku, dalis atmatų
ir prie kitų jėgų prisišliejo, jeigu tik matė ten galimybę patenkinti
savo instinktus.

Ir dabar panašiai būtų - užėjus svetimai ir žemesnės kultūros,
skurdesnės šalies kariuomenei, jiems reikėtų vietinių kolaborantų, ir
tarp pirmųjų atsidurtų visokie degradai, kriminaliniai elementai ir
šiaip mažiau skrupulų turintys žmogeliai. Neabejotinai, tarp jų
atsirastų norinčių išbuožinti ir tave, vietinį kaimo turtuoli, tuo pačiu
gal prigriebiant tavo gryčią, ratus, ir dar ką naudingo rastų.