Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Marux
Data: 2011-11-07 15:34:44
tai ir sakau, kad itartinai atrodo, is ZU i sauguma, nors gal taip ir buvo

O sasaju tarp buvusios LKP ir dabartines LSDP tik aklas gali nematyt

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j98g8e$qtf$1@trimpas.omnitel.net...
Tikrai pas tave su suvokimu problemos. Atrodo, parašau aiškiai, bet
nesupranti.

ŽŪ sferoje dirbo sovietiniais laikais. Saugumo skyrių rajone pradėjo
kurti jau nepriklausomybės laikais. Lietuviškas saugumas bent iš pradžių
neturėjo visiškai nieko bendra su KGB, buvo kuriamas nuo nulio, jį
daugiausia kūrė buvę tremtiniai ir rezistentai. Pirmasis šefas buvo
Petras Plumpa, buvęs politinis kalinys, trumpai:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Petras_Plumpa . Mano tėvas per tą trumpą
laiką, kol išėjo į pensiją (vėlgi, kai į aukštus postus pradėjo
išplaukti buvę sovietiniai veikėjai ir šiaip karjeristai, jis nebepraėjo
sveikatos komisijos, o ir šiaip netroško ilgiau likti poste), buvo
vienintelis skyriaus darbuotojas - susirado patalpas, pradėjo vesti
dokumentaciją, rinkti medžiagą ir pan.

Ir nesuprantu, kodėl tau atrodo, kad aš ginu komunistėlius? Bent kiek
logikos turintis žmogus iš mano parašymo turėtų susidaryti priešingą
nuomonę.