Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: eMJei
Data: 2011-10-04 09:14:06
visur taip, pvz, pusvalandis automobiliu iki cikagos centro, padorus
eilinis priemiestis (pvz Bolingbrook), kotedzas, garazas, neirengtas
basement, pilna naujai padaryta apdaila, sildymo kondicionavimo
sistemos, virtuves, vonios baldai ir virtuves buitine technika, rubu
skabimo dziovinimo masinos. Biski zemes pastato priekyje gale. Kaina 110
tukst dol., menesio imoka su NT mokesciu (ten jis daznai iskaiciuotas i
pacia imoka, nes sudaro nemazai) - apie 700 dol/men, atlyginimu VIDURKIS
tame priemiestyje - apie 60 tukst/metai. Idomumo delei per pika toks NT
kainavo 160 tukst.