Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Ainis
Data: 2011-12-15 14:46:48
- gal "prasviesetu", jei prisimintum, kad kalbejom jau apie esamu namu pirkima,
turto yra daug (namu), o pinigu lietuvisku nera jiems ipirkti, reik prasyt uzsienio..

p.s.
cia nesismulkinkim apie paskolos garantus ir palukamas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jccphb$a7v$1@trimpas.omnitel.net...
Jeigu statybininkai priimtų tavo skolos raštelius, t.y. statytų namą tau
į skolą, nereikėtų bankų. Kadangi statybininkai to daryti nenori ar
nemoka, skolon pinigų tau duoda bankai ir prisiima rūpestį juos iš tavęs
per kažkiek laiko susigrąžinti. Štai ir visas sąmokslas. Ar nedaeina
tokios elementarios tiesos?

Valstybė turi duoti pinigų statybininkams? Na tai jie dėl to tau
nestatys namo - leis pinigus nieko nedirbdami. Valstybė turi duoti
pinigų visiems norintiems turėti namą pinigų? Tai norės visi, pinigų
pasidarys labai daug, vertė kris, ir statybininkai pakels statymo kainas
- namo vis tiek neįpirksi. Reikės duoti dar daugiau pinigų, jų vertė dar
labiau kris o namų kaina kils ir taip hiperinfliacijos pasaka be galo.

Aš nežinau, kiek jums metų, kad nesugebate suprasti, jog prispausdinęs
pinigų jokio turto nesukursi, tik juos nuvertinsi?