Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: abc
Data: 2011-10-16 23:50:32
On 10/16/2011 9:34 PM, Bone Daddy wrote:
> "klimpsta į rinkodaros „strategų“ hipnozę, kurioje jau seniai plūduriuoja prekybcentriai ir beveidžiai aludariai, draudikai ir prezervatyvų pardavėjai, bankininkai ir farmacininkai, mulkindami pasaulį savo nesibaigiančiais rinkodaros kliedesiais."
> http://www.lrytas.lt/-13187555101316449734-architektas-a-karalius-kaunui-reikia-apsispr%C4%99sti-kas-svarbiau-b%C5%ABti-savimi-ar-atrodyti.htm
>
> Tokie kliedesiai ir priveda prie to, ko jūs labiausiai bijot, bet sąmoningai ar nesąmoningai vedat prie to.

Rinka ir rinkodara yra du skirtingi apibrėžimai.

o kas link baimės - gerb. Bone Daddy, baimė - tai liga. Bijoti nėra ko,
visi be išimties po velėna atsigulsim. Vienintelis klausimas, kuris
turėtų rūpėti - ką šiame pasaulyje naudingo visiems nuveiksim. O dėl
prognozių - tai ne taip jau sunku ir įžiūrėti. Istorija linkusi kartotis
dažniau, nei nelinkusi.

P.S. šiandien man pasaulis atrodo optimistiškesnis, nei maniau prieš
metus-du. Tik to prašviesėjimo Europai ir Lietuvai (sprendžiant pagal
dabartinį visuomenės - ne politikų - kursą) teks ilgėliau palūkėti.

P.P. S. dar keista, kad dar yra žmonių, skaitančių ir taip remiančių
Tarybų Pedagogų leidžiamą (laik?)raštį.